اطلاعیه فروشگاه

1 . بازدید کننده گرامی : درصدی از درآمد یونی سلس صرف امور خیریه میشود و به خیریه تقدیم میگردد پس بیایید همه با هم حامی نیازمندان باشیم ، فروشگاه یونی سلس از کمک شما صمیمانه تشکر میکند ........ 2 . تمامی مطالب داخل سایت فقط جنبه کمک آموزشی دارند و از بکار بردن مستقیم این مطالب خودداری فرمایید ، فروشگاه یونی سلس هیچ گونه مسئولیتی در قبال سو استفاده از مطالب آموزشی موجود ندارد ........

دانلود تحقیق بررسی رابطه شادکامی و جهت گیری مذهبی با کارآفرینی معلمان هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش

دانلود تحقیق بررسی رابطه شادکامی و جهت گیری مذهبی با کارآفرینی معلمان  هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش

جهان در اواخر قرن بيستم شاهد تغيير و تحولات بسيار گسترده اي در تمامي عرصه هاي كسب و كار بوده است .اين تغيير و تحولات، به حدي زياد و گسترده بوده است كه باعث شده دنياي امروز را عصر آشوب بنامند. در سال هاي اخير، در بسياري از كشورها شاهد پديده ي جهاني شدن، افزايش رقابت، توسعه ي فن آوري اطلاعات، توجه به كيفيت كالا ها و خدمات، مشتري مداري و نياز به خلاقيت و نوآوري و مواردي از اين قبيل، اقتصاد كشورها را با چالشي جدي مواجه ساخته است . اين وضعيت باعث شده که امروزه در كشورهاي مختلف توجه خاصي به كارآفريني و كارآفرينان مي شود و تقويت كارآفريني و ايجاد بستر مناسب براي توسعه آن، از ابزار پيشرفت اقتصادي كشورها، به ويژه كشورهاي در حال توسعه مي باشد. درهركشوري كارآفرينان به صورت بالقوه وجود دارند و بايد تلاش شود كه توانايي¬هاي آن ها بيشتر شود و مهمتر از همه، ساختارهاي اقتصادي اجازه دهند كه كارآفرينان ابراز وجودكنند و توانايي¬هايشان را به بالفعل درآورند.
كارآفريني در حال حاضر زمينه بسيار مهمي براي مطالعه و تحقيق به شمار مي آيد و مي تواند به رشد اقتصادي جوامع، افزايش بهره وري و دستيابي به تكنولوژي، توليد محصولات و خدمات جديدكمك نمايد.
در سال هاي اخير، موسسات آموزشي در حال تمركز و رسميت بخشيدن به اطلاعات مربوط به كارآفريني هستند و افراد مي توانند مهارت هاي كارآفريني را آموزش ببينند (هزار جريبي،1384)
ميزان اهميت كارآفريني و كارآفرينان براي توسعه و پيشرفت اقتصادي روشن و آشكار مي باشد.كارآفريني تاثير مستقيمي روي توسعه ي اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي جامعه دارد ، و هر چه يك جامعه بيشتر در فعاليتهاي كارآفريني شركت كند سريعتر به توسعه دست مي¬يابد.
لذا در این فصل به بررسی بیان مساله، ضرورت و اهمیت تحقیق، اهداف، فرضیه ها و تعاریف مفاهیم می پردازیم

 

فصـل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه
1-2 بیان مساله
1-3 اهمیت و ضرروت تحقیق
1-4 اهداف تحقیق
1-4-1 هدف کلی
1-4-2 اهداف فرعی
1-5 فرضیه های تحقیق
1-5 فرضیه اصلی
1-5-2 فرضیات فرعی
1-6 تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها
فصـل دوم: ادبیات نظری تحقیق
2-1 مقدمه
2-2 کارآفرینی
2-2-1  ویژگی های کارآفرینان از دیدگاه جامعه شناختی
2-2-2 ویژگی های کارآفرینان از دیدگاه روان شناختی
2-2-3  ویژگی های کارآفرینان از دیدگاه جمعیت شناختی
2-2-4  مکاتب فکری کارآفرینی
2-2-4-1  دیدگاه کلان
2-2-4-2 مکتب فکری محیطی
2-2-4-3 مکتب فکری مالی / سرمایه ای
2-2-4-4 مکتب فکری جایگزینی
2-2-4-5  دیدگاه خرد
2-2-5.  رویکرد های کارآفرینی
2-2-5-1  رویکرد سطح کلان
2-2-5-2 رویکرد سطح خرد
2-2-5-3  رویکرد سطح میانه
2-2-6 مدل ها و الگوهای کارآفرینی
2-2-6-1   فرآیند رویدادی
2-2-6-1-1  مدل رویدادی آلبرت شاپیرو  ( 1975 )
2-2-6-2 فرآیند شکل گیری فرآیند کارآفرینی
2-2-6-2-1  مدل رویدادی « فرای »‌  ( 1993 )
2-2-6-2-2  مدل رویدادی « ویلیام بای گریو »   ( 1994 )
2-2-6-3  فرآیند چند بعدی
2-2-6-3-1  مدل فرآیندی « جفری تیمونز و دیگران »   ( 1985 )
2-2-6-3-2  مدل فرآیندی « چل و هاوس »‌  ( 1988 )
2-2-6-3-3  مدل فرآیند « استیونسون و دیگران »‌   ( 1989 )
2-2-7 کارآفرینی و ارتقاء بهره وری
2-2-8کارآفرینی در اسلام
2-2-9 ویژگی های انسان کارآفرین از دیدگاه اسلام
2-2-10 رابطه کارآفرینی و شادکامی
2-3 شادکامی
2-3-1 راه های کسب شادی و نشاط
2-3-2 مبانی نظری شادکامی
2-3-2-1 افلاطون
2-3-2-2 ارسطو
2-3-2-3 کوآن
2-3-2-4 آرگایل
2-3-2-5 مارتين سليگمن
2-3-2-6 آرجیل مارتین ولو
2-3-2-7 شوارتز و استراک
2-3-2-8 بربینر
2-3-2-9 فریش
2-3-3 راهبردهای افزایش شادکامی
2-3-4 اصول شادکامی فوردایس
2-4 مفهوم جهت گیری مذهبی
2-4-1 ویلیام حیمز
2-4-2 استانلي‌ هال‌
2-4-3  گوردون‌ آلپورت‌
2-4-4 اریکسن
2-4-5 فولر و لوين‌
2-5 پیشینه تحقیق
2-5-1پیشینه داخلی
2-5-2 پیشینه خارجی
فصـل سـوم: روش تحقیق
3-1 مقدمه
3-2 روش تحقيق
3-3 جامعه ی  آماري
3-4 روش نمونه گيري و بر آورد حجم نمونه
3-5 ابزارهای اندازه گيري
3-6 روش گرد آوری اطلاعات
3-7 روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصـل چهـارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه
4-2 توصیف متغیرهای پژوهش
4-2-1. ميانگين و انحراف معيار سه متغير جهت گیری مذهبی درونی، جهت گیری مذهبی بیرونی ، شادکامی و کارآفرینی
4-3 یافته های استنباطی
4-3-1 آزمون پیش فرض نرمال بودن داده ها:
4-3-2 آزمون هم خطی
فصـل پنجـم: نتیجه گیری
5-1 نتیجه گیری
5-2 محدوديت ها
5-3 پيشنهادات
5-3-1 پیشنهادات کاربردی
5-3-2 پیشنهادات برای محققان دیگر
منابع فارسی
منابع لاتین
ضمائم

 

شامل 114 صفحه فایل word


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 9,500 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
shadkami-tah_1738427_1433.zip243.2k





نظرسنجی

نحوه آشنایی با ما ؟؟

تبلیغات

فروشگاه تخصصی دانشجویی یونی سلس فروشگاه فایل استوری

تبادل لینک

نرم افزار مورد نیاز


office
firefox
Reader
download
winrar