اطلاعیه فروشگاه

1 . بازدید کننده گرامی : درصدی از درآمد یونی سلس صرف امور خیریه میشود و به خیریه تقدیم میگردد پس بیایید همه با هم حامی نیازمندان باشیم ، فروشگاه یونی سلس از کمک شما صمیمانه تشکر میکند ........ 2 . تمامی مطالب داخل سایت فقط جنبه کمک آموزشی دارند و از بکار بردن مستقیم این مطالب خودداری فرمایید ، فروشگاه یونی سلس هیچ گونه مسئولیتی در قبال سو استفاده از مطالب آموزشی موجود ندارد ........

دانلود تحقیق بررسی رابطه شادکامی و جهت گیری مذهبی با کارآفرینی معلمان هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش

دانلود تحقیق بررسی رابطه شادکامی و جهت گیری مذهبی با کارآفرینی معلمان  هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش

جهان در اواخر قرن بيستم شاهد تغيير و تحولات بسيار گسترده اي در تمامي عرصه هاي كسب و كار بوده است .اين تغيير و تحولات، به حدي زياد و گسترده بوده است كه باعث شده دنياي امروز را عصر آشوب بنامند. در سال هاي اخير، در بسياري از كشورها شاهد پديده ي جهاني شدن، افزايش رقابت، توسعه ي فن آوري اطلاعات، توجه به كيفيت كالا ها و خدمات، مشتري مداري و نياز به خلاقيت و نوآوري و مواردي از اين قبيل، اقتصاد كشورها را با چالشي جدي مواجه ساخته است . اين وضعيت باعث شده که امروزه در كشورهاي مختلف توجه خاصي به كارآفريني و كارآفرينان مي شود و تقويت كارآفريني و ايجاد بستر مناسب براي توسعه آن، از ابزار پيشرفت اقتصادي كشورها، به ويژه كشورهاي در حال توسعه مي باشد. درهركشوري كارآفرينان به صورت بالقوه وجود دارند و بايد تلاش شود كه توانايي¬هاي آن ها بيشتر شود و مهمتر از همه، ساختارهاي اقتصادي اجازه دهند كه كارآفرينان ابراز وجودكنند و توانايي¬هايشان را به بالفعل درآورند.
كارآفريني در حال حاضر زمينه بسيار مهمي براي مطالعه و تحقيق به شمار مي آيد و مي تواند به رشد اقتصادي جوامع، افزايش بهره وري و دستيابي به تكنولوژي، توليد محصولات و خدمات جديدكمك نمايد.
در سال هاي اخير، موسسات آموزشي در حال تمركز و رسميت بخشيدن به اطلاعات مربوط به كارآفريني هستند و افراد مي توانند مهارت هاي كارآفريني را آموزش ببينند (هزار جريبي،1384)
ميزان اهميت كارآفريني و كارآفرينان براي توسعه و پيشرفت اقتصادي روشن و آشكار مي باشد.كارآفريني تاثير مستقيمي روي توسعه ي اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي جامعه دارد ، و هر چه يك جامعه بيشتر در فعاليتهاي كارآفريني شركت كند سريعتر به توسعه دست مي¬يابد.
لذا در این فصل به بررسی بیان مساله، ضرورت و اهمیت تحقیق، اهداف، فرضیه ها و تعاریف مفاهیم می پردازیم

 

فصـل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه
1-2 بیان مساله
1-3 اهمیت و ضرروت تحقیق
1-4 اهداف تحقیق
1-4-1 هدف کلی
1-4-2 اهداف فرعی
1-5 فرضیه های تحقیق
1-5 فرضیه اصلی
1-5-2 فرضیات فرعی
1-6 تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها
فصـل دوم: ادبیات نظری تحقیق
2-1 مقدمه
2-2 کارآفرینی
2-2-1  ویژگی های کارآفرینان از دیدگاه جامعه شناختی
2-2-2 ویژگی های کارآفرینان از دیدگاه روان شناختی
2-2-3  ویژگی های کارآفرینان از دیدگاه جمعیت شناختی
2-2-4  مکاتب فکری کارآفرینی
2-2-4-1  دیدگاه کلان
2-2-4-2 مکتب فکری محیطی
2-2-4-3 مکتب فکری مالی / سرمایه ای
2-2-4-4 مکتب فکری جایگزینی
2-2-4-5  دیدگاه خرد
2-2-5.  رویکرد های کارآفرینی
2-2-5-1  رویکرد سطح کلان
2-2-5-2 رویکرد سطح خرد
2-2-5-3  رویکرد سطح میانه
2-2-6 مدل ها و الگوهای کارآفرینی
2-2-6-1   فرآیند رویدادی
2-2-6-1-1  مدل رویدادی آلبرت شاپیرو  ( 1975 )
2-2-6-2 فرآیند شکل گیری فرآیند کارآفرینی
2-2-6-2-1  مدل رویدادی « فرای »‌  ( 1993 )
2-2-6-2-2  مدل رویدادی « ویلیام بای گریو »   ( 1994 )
2-2-6-3  فرآیند چند بعدی
2-2-6-3-1  مدل فرآیندی « جفری تیمونز و دیگران »   ( 1985 )
2-2-6-3-2  مدل فرآیندی « چل و هاوس »‌  ( 1988 )
2-2-6-3-3  مدل فرآیند « استیونسون و دیگران »‌   ( 1989 )
2-2-7 کارآفرینی و ارتقاء بهره وری
2-2-8کارآفرینی در اسلام
2-2-9 ویژگی های انسان کارآفرین از دیدگاه اسلام
2-2-10 رابطه کارآفرینی و شادکامی
2-3 شادکامی
2-3-1 راه های کسب شادی و نشاط
2-3-2 مبانی نظری شادکامی
2-3-2-1 افلاطون
2-3-2-2 ارسطو
2-3-2-3 کوآن
2-3-2-4 آرگایل
2-3-2-5 مارتين سليگمن
2-3-2-6 آرجیل مارتین ولو
2-3-2-7 شوارتز و استراک
2-3-2-8 بربینر
2-3-2-9 فریش
2-3-3 راهبردهای افزایش شادکامی
2-3-4 اصول شادکامی فوردایس
2-4 مفهوم جهت گیری مذهبی
2-4-1 ویلیام حیمز
2-4-2 استانلي‌ هال‌
2-4-3  گوردون‌ آلپورت‌
2-4-4 اریکسن
2-4-5 فولر و لوين‌
2-5 پیشینه تحقیق
2-5-1پیشینه داخلی
2-5-2 پیشینه خارجی
فصـل سـوم: روش تحقیق
3-1 مقدمه
3-2 روش تحقيق
3-3 جامعه ی  آماري
3-4 روش نمونه گيري و بر آورد حجم نمونه
3-5 ابزارهای اندازه گيري
3-6 روش گرد آوری اطلاعات
3-7 روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصـل چهـارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه
4-2 توصیف متغیرهای پژوهش
4-2-1. ميانگين و انحراف معيار سه متغير جهت گیری مذهبی درونی، جهت گیری مذهبی بیرونی ، شادکامی و کارآفرینی
4-3 یافته های استنباطی
4-3-1 آزمون پیش فرض نرمال بودن داده ها:
4-3-2 آزمون هم خطی
فصـل پنجـم: نتیجه گیری
5-1 نتیجه گیری
5-2 محدوديت ها
5-3 پيشنهادات
5-3-1 پیشنهادات کاربردی
5-3-2 پیشنهادات برای محققان دیگر
منابع فارسی
منابع لاتین
ضمائم

 

شامل 114 صفحه فایل word



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 11,500 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک مالی به ایتام و کودکان بی سرپرست

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
shadkami-tah_1738427_1433.zip243.2k