اطلاعیه فروشگاه

1 . بازدید کننده گرامی : درصدی از درآمد یونی سلس صرف امور خیریه میشود و به خیریه تقدیم میگردد پس بیایید همه با هم حامی نیازمندان باشیم ، فروشگاه یونی سلس از کمک شما صمیمانه تشکر میکند ........ 2 . تمامی مطالب داخل سایت فقط جنبه کمک آموزشی دارند و از بکار بردن مستقیم این مطالب خودداری فرمایید ، فروشگاه یونی سلس هیچ گونه مسئولیتی در قبال سو استفاده از مطالب آموزشی موجود ندارد ........

دانلود تحقیق مکانیک

دانلود تحقیق مکانیک

کوپلینگ ها اجزایی از ماشین هستند که حرکت و توان را از انتهای یک محور دریافت و به محور دیگر منتقل می کنند. در کوپلینگ ها قطع ارتباط بین محور محرک و متحرک وجود ندارد. در یک دسته بندی کلی کوپلینگ ها به دو نوع صلب و انعطاف پذیر تقسیم بندی می شوند.
1- کوپلینگ های صلب (سخت)
این نوع کوپلینگ ها جهت اتصال دو محور کاملا هم راستا در تجهیزاتی که در آن ها هم محوری دقیق دو محور ضروری و قابل دسترس است استفاده می شود لازم به ذکر است که هر گونه عدم تقارن محوری در این نوع کوپلینگ ها خرابی های سریع را در اثر تشت های بالا به دنبال دارد این نوع از کوپلینگ ها به دو دسته تقسیم بندی می شوند: جنس پوسته اين كوپلينگها معمولا از چدن يا فولاد ريخته گري مي باشد
1-1    کوپلینگ های پوسته ای
در این نوع کوپلینگها ، دو نصفه پوسته با فشار پیچها روی محور بسته شده و گشتاور چرخشی بوسیله اصطکاک به محور منتقل می گردد. هردو محور با خار انطباقی به پوسته متصل می شوند ، مونتاژ این کوپلینگها آسان است ولی فقط امکان انتقال قدرت بین دو محور هم قطر را میسر می سازد. این نوع کوپلینگ انتقال گشتاورهای کم را امکان پذیر می نماید.
مشخصات کوپلینگهاي پوسته اي
 
2-1    کوپلینگ های فلنچی
سطح بیرونی بوش لغزشی مخروطی بوده و لذا در اثر محکم کردن پیچها اتصال فشاری و اصطکاک کافی بین فلنچ و بوش برقرار می گردد. دو محور در این اتصال بایستی کاملاً همراستا باشند ، مونتاژ و د  مونتاژ این نوع کوپلینگ به آسانی انجام می شود.
 مشخصات کوپلینگهاي فلانچي:
 
2- کوپلینگ های انعطاف پذیر
کوپلینگ های انعطاف پذیر در انواع مختلف تجاری در دسترس هستند که هر یک برای شرایط کاری خاصی مناسب می باشند این نوع کوپلینگ ها می توانند عدم تقارن محوری شعاعی و زاویه ای را بین محور محرک و متحرک تحمل کنند.
کوپلینگهای انعطاف پذیر چهار وظیفه اصلی بر عهده دارند :
1-    انتقال گشتاور و سرعت از محرک به متحرک
2-    خنثی و مستهلک کردن ارتعاشات
3-    جبران نامیزانیها
4-    تاثیر بر فرکانس طبیعی سیستم
مقادیر ناهمراستایی مجاز کوپلینگها را باید از کاتالوگهای سرندگان بدست آورد ولی به طور کلی ناهمراستایی محوری مجاز در کوپلینگهای کوچک به in 005/0 و در کوپلینگهای بزرگ به in 03/0 محدود می باشد. حداکثر نامیزانی زاویه ای مجاز هم معمولاً در حدود   در نظر گرفته می شود.

2-3 میکروفرکتوگرافی
1-    3 مایکرو فرکتوگرافی
1-     خلاصه:
2-     مقدمه:
3-     نتایج:
1-    3 مایکرو فرکتوگرافی
4-     نتیجه آنالیز
5-     پایان
مواد مورد استفاده درساخت كوپلينگها
مقدمه
ترمز:
سیستم ترمزهای هیدرولیک
ترمز کاسه ای با کفشکهای از داخل باز شونده
مكانيسم ترمز ديسكي:
نوع فيست :
جنس متعلقات سيستم ترمز:
معرفی کتاب:
ABAQUS
دیباچه و پیش اطلاعات:
روش های تجربی:
آزمون ريز ساختارى:
5ـ مدل FE  :
5.1 ـ مدل جغرافيايي :
5.2ـ ويژگي هاي مواد :
5.3ـ شرايط حدي :
5.5ـ شبكه FE:
بدون لغزش
يکطرفه
اصطکاکي
 هيدروليک
کلاچ اصطکاکي
کلاچ مخروطي(Con Clutch):
کلاچ تک صفحه اي (Single Plate Clutch)
مزايا
معايب
کلاچ تک صفحه اي با فنر ديافراگمي (Diaphragm Spring Clutch )
کلاچ چند صفحه ای  :
کلاچ نيمه گريز از مرکز (Semi-Centrifugal Clutch )
کلاچ گريز از مرکز (Centrifugal Clutch )
کلاچ تر
کلاچ های اتوماتیک:
الف) کلاچ های ایمنی :
ب) کلاچ های سانتر یفیوژ
ج) کلاچ های یک جهته

 

شامل 80 صفحه فایل word


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
mekannik-pn_399611_8517.zip22.4 MB





نظرسنجی

نحوه آشنایی با ما ؟؟

تبلیغات

فروشگاه تخصصی دانشجویی یونی سلس فروشگاه فایل استوری

تبادل لینک

نرم افزار مورد نیاز


office
firefox
Reader
download
winrar